Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

så blev det .. brännmärkt

Så tråkigt att läsa om din situation.
Hoppas att du kan hålla huvudet kallt och fokusera framåt❤️
Kolla med comhem om du kan ha de. De tar en startavgift på 1000kr sen så betalar du i månaden för abonnemanget.

Så tråkigt att läsa om din situation.
Hoppas att du kan hålla huvudet kallt och fokusera framåt❤️
Kolla med comhem om du kan ha de. De tar en startavgift på 1000kr sen så betalar du i månaden för abonnemanget.

Comhem är bra - har aldrig behövt betala mer än 399kr i startavgift !

tack .. utan forumet att gå till vet jag inte riktigt hur jag hade klaat hålla huvudet ovanför ytan. Ni gör skillnad - vi alla gör skillnad för oss alla här inne. min situation finns det säkert fler som känner igen sig i och nu när jag ser tillbaka så är det med sorg över att alla upplevelser är bekostade av mig ..känns som att skuldsaneringsansökan kommer bli lång oh med en röd tråd i att jag gett bort allt jag någonsin fått ihop .. obegripligt att stå där jag r nu i livet och inte äga en krona och på andra sdan staketet står exet och har hus, bilar motorcyklar, båtar mm o det finns ju kvitto på allt .. jag viill ju bara bo under samma tak .. vilket kap man är nu va .. inte .. just det .. det blev jag ju om jag genomgått en skuldsanering .... det lär nog hända en hel del de kommande åren när jag är i exil.

Så tragiskt att läsa din historia, alla skulder som du nu har i bagaget men ändå så äger du inte mycket materiellt sett. Eftersom jag själv är högt skuldsatt och min man aldrig har gett upp hoppet om mig utan alltid stått vid min sida så försöker jag tänka på hur jag skulle ha reagerat om det varit tvärtom att det varit min man som försatt oss i en sådan situation. Svaret är inte givet och jag vet inte hur jag skulle reagerat. Vill tro att jag skulle funnits kvar eftersom det ligger i min natur att bry sig om och hjälpa människor. Både jag och min man har gått igenom mycket på var sitt håll i våra liv och jag tror att av sina livserfarenheter blir vi människor mer medmänskliga och viljan att hjälpa andra människor blir vårt sätt att göra något bra av det.

Inte alla bangar för en ny partner med skulder. Min exman hade 2 miljoner i skatteskulder när vi träffades, när vi gifte oss skrev vi ett äktenskapsförord ( såklart) men hans skulder hindrade mig aldrig från att älska honom, stötta honom och bilda familj med honom. Att det senare sprack hade inget m pengar att göra och han är min bästa vän än idag. Många år senare hamnade jag själv lite på kant, lång historia det löste sig och idag har jag ny man och sparade pengar. Så att tro att man som skuldsatt är oälskar eller ute ur leken är fel.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp