Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sänkt arbetstid o sänkta löner angående Corona

Kontoret har tjatat på min chef att man måste dra ned på personalen ännu mer än vad man gjort tidigare. Känns inte som att gymnasieelever bryr sig och de kommer fortfarande i lika stor utsträckning och käkar hos oss men alla andra grupper märker man tydligt håller sig borta.

Kontoret har tjatat på min chef att man måste dra ned på personalen ännu mer än vad man gjort tidigare. Känns inte som att gymnasieelever bryr sig och de kommer fortfarande i lika stor utsträckning och käkar hos oss men alla andra grupper märker man tydligt håller sig borta.

Märker man tydligt att det är mycket mindre folk på plats?

Märker man tydligt att det är mycket mindre folk på plats?

Ja eftersom att jag jobbar där det ofta är mycket folk konstant under hela dagen så är det markant skillnad. Lunchrushen varade bara någon minut och jämfört med att det kan hålla på konstant i en timme. Medelåldern på gästerna är redan ganska låg men nu är det nästan bara gymnasieungdomar.

Vad gäller personal klarar vi oss nu den här veckan med halva personalstyrkan.

Nu börjar det. Nordic choice hotels förbereder storvarsel i spåren av Coronaviruset.

Hur länge ska flygbolagen hålla sig flytande?

Hur länge ska flygbolagen hålla sig flytande?
Dom håller sig flygande några veckor till. DY tror jag kommer konka väldigt snart om ingen går in med kapital. SK håller kanske någon månad längre. Detta är mycket värre än jag trodde. Inte corona utan svalvågorna runt det... Just nu är allt svart, fortsätter detta i 6 månader är det RIKTIGT illa. Hela näringslivet... Jag trodde inte det skulle bli såhär stort. @2pac, tror du vinner ang petroleum och att mina 6 månader var för optimistiskt...
https://esvd.svd.se/1003/SvD-Naring...lygbranschen-varnar-70-procent-kan-stallas-in

Senast ändrad:
Är lite nyfiken om detta kommer att påverka lägenhetspriserna? Borde väl sjunka misstänker jag.

Är lite nyfiken om detta kommer att påverka lägenhetspriserna? Borde väl sjunka misstänker jag.

ja, på lite längre sikt tror jag, de släpar efter. Ge det 1 år. Privatekonomierna måste ta skada nu först.

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp