Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sänks räntan på befintliga lån vid framtida eventuella räntesänkningar

Collector suger djupt.. snabba ökningar.. Efter flera sänkningar i rad sänker de asen för första gången med 0,15
Aldrig mer, kommer att lösa bort dom nästa år oavsett vad.

Ringde till dom idag och de sa att de hade en grupp som jobbade med det idag att se över räntorna. Har inte så mycket förtroende för bankerna direkt då de inte pratar klarspråk..
Jag fick också mail om sänkning hos sevenday med 0,75 procentenheter vad det nu blir, säkert en bajskorv mot vad dom höjt.
200 kronor billigare ser det ut att bli.

Jag fick också mail om sänkning hos sevenday med 0,75 procentenheter vad det nu blir, säkert en bajskorv mot vad dom höjt.
200 kronor billigare ser det ut att bli.
Spännande! Jag har ännu inte mottagit något. Riksbanken sänkt totalt 1%-enhet och ingen korrigering på räntan…

Mailade BN och Ikano precis, hoppas på sänkning inom kort.
Nordea föredömliga, sänker direkt utan att efterfrågas.

Fick svar från BN att detta är i huvudsak endast något som gäller bolån och inte privatlån/krediter, så man behöver "nödvändigtvis" inte justera dessa.
Fan vad dåligt.. har seb privatlån, varje gång det varit sänkning på styrräntan så får jag mail 2 dagar efter att dom sänkt.

Fick svar från BN att detta är i huvudsak endast något som gäller bolån och inte privatlån/krediter, så man behöver "nödvändigtvis" inte justera dessa.
Märkligt då att de är snabba som vinden att höja när riksbanken höjt om det främst gäller bolån?

Det stämmer nog, särskilt med tanke på alla förluster dom har.

Coop sänker 0.30% från 28e nov. Klart dom Väntar nästan en månad..

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp