Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sänka underskottet eller inte ?

Hej
Jag undrar, om man ändrar i sin deklaration...jag syftar på om man minskar sin underskott av kapital... syns själva ändringen och hur mycket man har minskat med i slutskattebeskedet?

Hej
Jag undrar, om man ändrar i sin deklaration...jag syftar på om man minskar sin underskott av kapital... syns själva ändringen och hur mycket man har minskat med i slutskattebeskedet?
Syns inte i mitt slutskattebesked, det som syns är det beloppet jag ändrat till. Jag minskade mitt underskott.

Tack så mycket för informationen. Kan man få problem med skatteverket om man ändrar i underskottet, alltså minskar den?

Tack så mycket för informationen. Kan man få problem med skatteverket om man ändrar i underskottet, alltså minskar den?
Det som har hänt några här är att de fått brev från Skv att det underskott de deklarerat inte stämmer med de förtryckta uppgifterna och att de skulle återkomma i ärendet.
Jag har för avsikt att begära omprövning av min deklaration och då lägga tillbaka underskottet jag tog bort. Så jag ville helst slippa få ngt fr Skv och jag fick inget brev, mina ändringar godkändes rakt av.

Ok. När brukar skatteverket skicka det brevet då? Är det i samband med att man har deklarerat eller är i samband med att man skickar ut slutskattebeskedet?

Ok. När brukar skatteverket skicka det brevet då? Är det i samband med att man har deklarerat eller är i samband med att man skickar ut slutskattebeskedet?
Efter att man deklarerat. Inte i samband med slutskattebeskedet. De har ju fått chans att "rätta till" uppgifterna.

Du kan läsa om det här i tråden Deklaration 2019.

Om man fått pengar tillbaka redan, kan man endå sänka? Och få betala tillbaka då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp