Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sänka räntan hos bankerna

Nej inte alls. Du ber bara om lösen. Sen är det upp till dig om du vill lösa eller inte.

Någon som har sänkt räntan hos Balanzia? Har 7 % ränta där, men när jag fick lånet hade jag typ 2 i UC och flera betalningsanmärkningar. Idag inga anmärkningar och 0,5 i UC. Tar de ny UC om man vill sänka räntan?

Någon som har sänkt räntan hos Balanzia? Har 7 % ränta där, men när jag fick lånet hade jag typ 2 i UC och flera betalningsanmärkningar. Idag inga anmärkningar och 0,5 i UC. Tar de ny UC om man vill sänka räntan?
Ja det tar en ny UC. Fast skicka ett email så får du snabbt svar direkt från källan, kan ju hända att dom har en ny policy.

Jag har sänkt hos Avida Finans till deras lägsta 6,95.

Jag var ärlig, sa att jag har ett spelmissbruk men försöker ta tag situationen och berättade allt jag gjort. Sökt hjälp etc.

Ja det tar en ny UC. Fast skicka ett email så får du snabbt svar direkt från källan, kan ju hända att dom har en ny policy.

Jag får göra det, men tar de UC så kan man nog lika gärna köra en ansökan hos Lendo e.d. och lösa in lånet med pengar från annat håll, för jag antar att Balanzia aldrig kommer att vara billigast.

Om dom väljer att inte sänka räntan och ger dig uppgifterna måste man då lösa lånet? Har man någon skyldighet till det?
Nej det har man inte. Jag har struntat att betala några gånger.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp