Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sänka månadskostnad collector, tips

Såg idag om man loggar in på collectors internetsida att man där genom kan ändra månadskostnad om man klickar på aktuellt lån. Smidigt! Det har jag aldrig sett innan

Jag upptäckte samma sak, jag justerade min löptid och därigenom fick en lägre månadskostnad på ca 300kr, allt är välkommet för att jag ska klara min budget.. eftersom jag inte fick samlingslån som jag räknat med, det tas ingen uc för justering av befintligt lån, det är endast löptiden som läggs om och därmed kan månadskostnaden bli lägre..

Undrar om dem tar UC då? Bara en fundering jag hade.
Tack för tipset, ska kolla upp det

Nej de tar ingen uc, ändrade tre lån där. Man får godkänna de nya lånevillkoren men BankID bara sen är de klart

Samma för mig, ingen UC tagen när jag justerade mitt befintliga lån hos de

jag trycker på mitt lån men ser inte var jsg kan göra justeringen?? Hur går jag vidare?

Det går bara via internetsidan, ej appen. Samt att det ska finnas utrymme att förlänga, tex under 50.00kr är maxtiden 10 år och över 15 år, om du redan har tex maxår och nytaget lån blir det ju svårt

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp