Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sände in en andra ansökan om skuldsanering med flera år mellan-senaste ansökan borta från Mina sidor

Fortfarande inget svar om det är normalt att senaste ansökan, flera år efter den första, försvinner från "Mina sidor" hos KF. Har i alla fall gjort en uppdatering av ansökan och hänvisat till Dnr jag fick, när jag fick bekräftelse om att ansökan var mottagen. Har den försvunnit i cyberrymden, borde den dyka upp igen vid uppdateringen. Kan jag tycka.

Fortfarande inget svar om det är normalt att senaste ansökan, flera år efter den första, försvinner från "Mina sidor" hos KF. Har i alla fall gjort en uppdatering av ansökan och hänvisat till Dnr jag fick, när jag fick bekräftelse om att ansökan var mottagen. Har den försvunnit i cyberrymden, borde den dyka upp igen vid uppdateringen. Kan jag tycka.
Svarar mig själv. De ansökningar som syns under "Mina sidor" är de man gjort digital, sänder man in dem med posten, syns de inte där. Tydligen har jag sänt in mina 2 ansökningar på olika sätt, men jag är säker att jag under några dagar kunde se bägge under "Mina sidor"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp