Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sämsta förutsättningar du fått lån med

En kul tråd.
Sämsta förutsättningarna du fått ett lån med via förmedlare?
Alltså inte sms lån.

Jag börjar!
Svea ekonomi med 2 anmärkningar och 13% uc, ca 10 ff.. förmedlare lendo

Min man sökte för skoj skull igår via Advisa med ucrisk 46%, 5 anmärkningar, går ut i april nästa år och 1 missbrukad kredit från november förra året. Plus skuldsaldo 9 av 24 månader...det är nollat sen 4 månader tillbaka. Han fick trots det 1 erbjudande från Nystart Finans. Men kommer inte ta det då vi bara hört dåligt om dom. Inget är ju heller klart förrän han pratat med dom och dom brukar ju vara vidriga då.
Anledningen till att han testade söka va mest för att se vad det blev...han hade räknat med avslag helt.

Fick på Thorn med 42,8 uc risk 12 anmärkningar 1 utmätningsförsök från 2017

Fick på Thorn med 42,8 uc risk 12 anmärkningar 1 utmätningsförsök från 2017
Min man sökte för skoj skull igår via Advisa med ucrisk 46%, 5 anmärkningar, går ut i april nästa år och 1 missbrukad kredit från november förra året. Plus skuldsaldo 9 av 24 månader...det är nollat sen 4 månader tillbaka. Han fick trots det 1 erbjudande från Nystart Finans. Men kommer inte ta det då vi bara hört dåligt om dom. Inget är ju heller klart förrän han pratat med dom och dom brukar ju vara vidriga då.
Anledningen till att han testade söka va mest för att se vad det blev...han hade räknat med avslag helt.
Klokt!

Brorsan hade samlingslån via nystartfinans. De pratar fint på
Hemsidan om hur dem bryr sig om individen. Men Så fort du fått lånet försvinner den principerna rakt ut ur fönstret.

Blev godkänd av Goodcash igår, 25000.

Upplysningskopian visar på 38.5%, 12ff.

I oktober fick jag lån!
Tyvärr vet jag inte vad jag hade i uc, hade ej tjänsten då.

men jag hade en anmärkning och många förfrågningar.
Fick hos Svea ekonomi. 100.000 som jag löste en kredit via Alektum.

17% ränta .

Ska söka nytt samlingslån nästa vecka. Den sista anmärkningen försvinner och mitt uc score e på 2.1 nu

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp