Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Sämre UC med 0 betalningsanmärkningar än 1

Hoppas det, jag håller tummarna för dig! Mitt ligger på 11,2 och jag hoppas kromma ner till "Bra" i betyg åtminstone efter mina 3 anmärkningar är borta och såklart, den extra veckan har passerat:) men efter vad man sett här så är mina förhoppningar inte direkt skyhöga längre. Jag tänker ansöka ändå även om mitt betyg går ner, har väntat i mer än 3 år nu på att få köpa min drömbil och inget kommer stoppa mig! Får hoppas att bankerna ser förbi Kreddys skumma system och även kollar på andra faktorer.
Om du har bra förutsättningar är det inga problem, bilen är också något slag säkerhet.

Hoppas det, jag håller tummarna för dig! Mitt ligger på 11,2 och jag hoppas komma ner till "Bra" i betyg åtminstone efter mina 3 anmärkningar är borta och såklart, den extra veckan har passerat:) men efter vad man sett här så är mina förhoppningar inte direkt skyhöga längre. Jag tänker ansöka ändå även om mitt betyg går ner, har väntat i mer än 3 år nu på att få köpa min drömbil och inget kommer stoppa mig! Får hoppas att bankerna ser förbi Kreddys skumma system och även kollar på andra faktorer.

Jag förstår det kommer gå ner. Helt sjukt men mitt betyg är bara 9,6. Då vet jag inte om det var för att en förfrågan blev 6 månader gammal idag?

Hur lång tid ska det ta? Min sista anmärkning försvann 25e november.

Inkomst 370.000
5ff
100.000 billån
0 betalningsanmärkningar

Och ett betyg på 9,6. Det är helt absurt. Hade 3,6 när jag hade betalningsanmärkning.

Jag förstår det kommer gå ner. Helt sjukt men mitt betyg är bara 9,6. Då vet jag inte om det var för att en förfrågan blev 6 månader gammal idag?

Inkomst 370.000
5ff
100.000 billån
0 betalningsanmärkningar

Och ett betyg på 9,6. Det är helt absurt. Hade 3,6 när jag hade betalningsanmärkning.
Men måste kännas skönt ändå att äntligen bli av med den sista :) grattis. Jag glömde bort en så har 4 st varav 3 försvinner i januari, bara där

Inkomst 370.000
5ff
100.000 billån
0 betalningsanmärkningar

Kreddy är igång nu, iaf för mig! Så kolla gärna vad du fick för betyg nu :) är nyfiken haha

Men måste kännas skönt ändå att äntligen bli av med den sista :) grattis. Jag glömde bort en så har 4 st varav 3 försvinner i januari, bara där

Kreddy är igång nu, iaf för mig! Så kolla gärna vad du fick för betyg nu :) är nyfiken haha
Fortfarande 9,6. Det är helt sjukt. 25e november försvann min sista anmärkning. Så jag har sämre betyg nu med 0 betalningsanmärkningar än när jag hade anmärkning. Skitsystem detta är

Många säger att betyget kommer bli normalt, men när? Två veckor sen den försvann nu. Och tack förresten! Men känns surt att betyget är sämre!

Att söka ett lån med 9,6 i betyg är väl bara att glömma?

Fortfarande 9,6. Det är helt sjukt. 25e november försvann min sista anmärkning. Så jag har sämre betyg nu med 0 betalningsanmärkningar än när jag hade anmärkning. Skitsystem detta är

Många säger att betyget kommer bli normalt, men när? Två veckor sen den försvann nu. Och tack förresten! Men känns surt att betyget är sämre!

Att söka ett lån med 9,6 i betyg är väl bara att glömma?
Nja, du kan nog söka ett lån beroende på dina förutsättningar i övrigt men tyvärr blir väl oftast räntan utefter betyget, har jag för mig. Jag har som sagt tappat hoppet på UC's system och nu har jag mer förhoppningar på att bankerna kollar på lite andra faktorer än bara betyget. Tyvärr är ju riskprognosen samma som betyget så det känns nästan kört för mig med. Tänker ändå testa och jag uppmuntrar dig att göra detsamma om du känner att allt annat klaffar. :)

Nja, du kan nog söka ett lån beroende på dina förutsättningar i övrigt men tyvärr blir väl oftast räntan utefter betyget, har jag för mig. Jag har som sagt tappat hoppet på UC's system och nu har jag mer förhoppningar på att bankerna kollar på lite andra faktorer än bara betyget. Tyvärr är ju riskprognosen samma som betyget så det känns nästan kört för mig med. Tänker ändå testa och jag uppmuntrar dig att göra detsamma om du känner att allt annat klaffar. :)
Sant man får hoppas dom gör det, jag menar har 5ff inga betalningsanmärkningar och lågt belopp i lån. Inkomst 370.000. Nånting borde man bli erbjuden.

Men det är sjukt att uc betyget är sämre utan anmärkning än med anmärkning

Sant man får hoppas dom gör det, jag menar har 5ff inga betalningsanmärkningar och lågt belopp i lån. Inkomst 370.000. Nånting borde man bli erbjuden.

Men det är sjukt att uc betyget är sämre utan anmärkning än med anmärkning
Du lär märka en liiten skillnad när dina 5 ff försvinner. Men ha inte för höga förväntningar xD hur gamla är dom? För övrigt ser dina förutsättningar rätt bra ut och ska definitivt ge dig möjligheter till lån från flera banker. Jag har rätt lika förutsättningar som du förutom anmärkningarna då, 340k inkomst, 1 ff som blir 1 år i mars och lågt belopp i lån.

Håller med dig, det är helt sinnessjukt faktiskt.

Du lär märka en liiten skillnad när dina 5 ff försvinner. Men ha inte för höga förväntningar xD hur gamla är dom? För övrigt ser dina förutsättningar rätt bra ut och ska definitivt ge dig möjligheter till lån från flera banker. Jag har rätt lika förutsättningar som du förutom anmärkningarna då, 340k inkomst, 1 ff som blir 1 år i mars och lågt belopp i lån.

Håller med dig, det är helt sinnessjukt faktiskt.
Ja det är sjukt. Men man ska ju kunna ha några ff och ändå ha bra betyg? Inatt försvann en ff, så har 4st nu. Betyget ner till 7,6. Men det är fortfarande absurt att jag har mycket sämre betyg fortfarande med 0 anmärkningar än jag hade med 1 anmärkning

Snart tre veckor har gått och betyget har inte gått ner ännu? Enbart gått ner pga ff som försvunnit.

Ni som hade er sista anmärkning som försvann, hur lång tid tog det innan ert betyg sjönk till det normala?

Sådär, då var det korrigerat. Äntligen har uc betyget börjar sjunka efter att sista anmärkningen försvann.

Nu har jag 1,7 i uc betyg. För 4 år sedan hade jag 40, vilken resa man gjort!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp