Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Sälja elektronik

Precis som många andra här behöver man få loss lite pengar nu.

Säljer därför:
Vanliga airpods andra generationen. 900 kr.

Airpods pro 1900 kr.

Produkterna skickas 2-3 dagar efter betalning via swish. Paketet skickas som spårbart via postnord.

Skicka pm vid intresse.

Mvh

Precis som många andra här behöver man få loss lite pengar nu.

Säljer därför:
Vanliga airpods andra generationen. 900 kr.

Airpods pro 1900 kr.

Produkterna skickas 2-3 dagar efter betalning via swish. Paketet skickas som spårbart via postnord.

Skicka pm vid intresse.

Mvh
En fråga:
Varför skickas dom 2-3 dagar efter betalning?
Finns dom inte, så du ska inhandla efter betalning?

Varför skulle jag inhandla efter? 2-3 dagar är standard. Skickas ofta snabbare. Men ibland hör köparna av sig efter 1/2 dag och frågar varför paketet inte kommit än.

Nä det är det jag undrar.
standard?
Det beror nog alldeles på det.
Varför inte se till att skicka det samma dag, eller dagen efter iaf om man ändå har varorna.

det har ju visat sig att minst två personer här försökt att sälja elektronik som inte fanns så därav att man kan undra lite extra.

Ja, standard när du köper något. Skickar absolut så fort jag kan.

Varför skulle jag vara som personerna som du hänvisar till?

Skriver du i denna tråd för att du är intresserad eller för att vara dryg?

Jag har sålt cirka 150 objekt via tradera och jag skriver alltid att jag skickar 1-2 dagar efter mottagen betalning. Har aldrig fått ett klagomål emot mig och har alltid haft varan. 2-3 dagar lät kanske som en dag för mkt men att man inte skriver direkt är för Man kanske inte vet var exakt man befinner sig i vardagen och om man har möjlighet att åka att posta på någon dag. Ser absolut inget konstigt i det.

Ja, standard när du köper något. Skickar absolut så fort jag kan.

Varför skulle jag vara som personerna som du hänvisar till?

Skriver du i denna tråd för att du är intresserad eller för att vara dryg?

Frågan är väl snarare varför du regar dig som medlem på detta forum om det bara är för att sälja? Frågan var högst berättigad! Det här är för övrigt ett forum om lån, inte en säljsajt! Varför använder du inte de kanaler som finns såsom Tradera eller Blocket?

Jag har sålt cirka 150 objekt via tradera och jag skriver alltid att jag skickar 1-2 dagar efter mottagen betalning. Har aldrig fått ett klagomål emot mig och har alltid haft varan. 2-3 dagar lät kanske som en dag för mkt men att man inte skriver direkt är för Man kanske inte vet var exakt man befinner sig i vardagen och om man har möjlighet att åka att posta på någon dag. Ser absolut inget konstigt i det.
Exakt, inte helt enkelt att posta ett paket samma dag om man säljer på kvällen eller om man för den delen inte befinner sig på hemmaplan för stunden.

Frågan är väl snarare varför du regar dig som medlem på detta forum om det bara är för att sälja? Frågan var högst berättigad! Det här är för övrigt ett forum om lån, inte en säljsajt! Varför använder du inte de kanaler som finns såsom Tradera eller Blocket?
Jag har inte sagt att jag har reggat mig för att i huvudsak sälja. Var får du det ifrån?

Kan inte hålla med mer. Alldeles för många som använder detta forum till att sälja.. finns andra kanaler för det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp