Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Säkerhetsprövning klass 2

Hej! Min man ska genomgå en säkerhetsprövning klass 2 för att återgå till arbete hos polismyndigheten. Jag har tyvärr skuldsaldo hos kfm och betalningsanmärkningar. Han har inga skulder eller anmärkningar. Kan det göra att han inte klarar säkerhetsprövningen? Eller beror det på hur skulderna ha uppkommit och vad man gjort för att ta tag i sitt problem.
Tack på förhand!

Görs det inte en individuell prövning i sånt där?
Spelar väl egentligen mindre roll, skulderna och anmärkningarna är där och det är inte mycket att göra något åt

Hej! Min man ska genomgå en säkerhetsprövning klass 2 för att återgå till arbete hos polismyndigheten. Jag har tyvärr skuldsaldo hos kfm och betalningsanmärkningar. Han har inga skulder eller anmärkningar. Kan det göra att han inte klarar säkerhetsprövningen? Eller beror det på hur skulderna ha uppkommit och vad man gjort för att ta tag i sitt problem.
Tack på förhand!
Jag har genomgått det och inget hände
Hade både skuldsaldo själv och anmärkningar
Jag gick igenom galant . Man är inte kriminell och fara för rikets säkerhet bara för man är skuldsatt . Kommer gå bra

Jag gick igenom galant . Man är inte kriminell och fara för rikets säkerhet bara för man är skuldsatt . Kommer gå bra
Hej! Tack för svar! Vad skönt och höra att det gått bra för dig, känner mig mer hoppfull nu. Fick du berätta allt rörande dina skulder under din säkerhetsintervju?

Men man kan bedömas vara enklare att påverka och därigenom vara en säkerhetsrisk

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp