Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Säkerfinans.se, ny aktör?

Hallå, undrar lite om denna sida verkar vara relativt ny aktör? Någon som fått lån utbetalt och i så fall hur snabba är dom samt har de höga krav på låntagaren.

dem ska väl vara precis som snabbfinans miljonär för att låna 1000kr. när jag mailat till båda har jag fått svar av samma person då han simon skrev att samma gäller hos båda. vet att dem har direkt utbetalning till seb annars tar de nog lika lång tid som andra aktörer ett par timmar om de görs innan 13:30

Hm ja e inte miljonär o jag har fått låna där, har vart kunde länge på snabbfinans innan. Har 11.000 som gräns ifall jag behöver det. Jättetrevliga när det gäller kontakten också.

Okej, jag mailade nämligen dem för 4 dagar sen men inte fått något svar ännu mycket märkligt får ta och ringa dom helt enkelt.

Hm det e så olika upplevelser för alla här inom alla dessa låneföretag. Vet inte vad det kan bero på. Jag har inte vart felfri när det gäller att betala tillbaka men det har endå löst sig och vi har kunnat komma överens om något.

Ja det är lite underligt hur de kan vara verkar som de tar en dag som de kommer på vissa av dessa bolag. typ han svarar vi han svarar vi inte och så låter vi de ligga i oläst några veckor.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp