Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Säkerfinans . Fy för dom

Ja ville lösa mitt lån hos dom , 2978 kr. Gjorde en betalning via internetbanken, fick till svar att jag inte kan lämna mitt personnummer som ocr och det går inte att använda meddelade., så jag skulle kontakta företaget och få ett ocr.
Jag mejlade, jag ringde. Inget svar,. Idag mejlade jag igen och fick till svar att de skickat mitt ärende till KF??
Ja sa varför har ni inte hjälpt mig innan, tjejen som svarade i telefonen säger att det finns en notering att jag behöver hjälp om just detta i systemet... Jag frågade varför de inte hjälpt mig då istället för att skicka till KF? Hört av sig, svarat på mina mejl? De visste hon inte! Vilka svin!

Riktigt dåligt av dom. Kräv att få slippa betala för betalningsföreläggandet och se vad dom svarar.

Men fy!!!! Vad taskigt! Har du sparade mejl angående detta så kan du bestrida de extra avgifterna! Betala bara lånet och skicka tillbaka fakturan och skriv Bestrides. Blir så less hur finansbolag behandlar oss "små" människor!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp