Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rocker lån- beviljad?

Ikväll sökte jag 30 000 på Rocker lån- tog några sekunder sen meddelade appen att jag var beviljad upp till 300 000kr. ”Grattis, du är beviljad ett lån!” Stod det överst.
i samma sekund fick jag ett mail där jag skulle slutföra ansökan och signera med bank id.
Gjorde det och fick då upp en sida att låneerbjudandet var 30 000kr.
signerade allt och nu står det i appen att de gör några sista kontroller för att godkänna ansökan och sen betala ut pengarna.
Hur ska de ha det? Beviljad eller ej?
Någon som varit med om samma?

Hej, vill gärna höra hur det gick med ditt lån. Vad var de för kontroller de behövde göra?

Inga. Det tog en veck sedan var lånet utbetalt. Vet inte vad de höll på med faktiskt.

Ikväll sökte jag 30 000 på Rocker lån- tog några sekunder sen meddelade appen att jag var beviljad upp till 300 000kr. ”Grattis, du är beviljad ett lån!” Stod det överst.
i samma sekund fick jag ett mail där jag skulle slutföra ansökan och signera med bank id.
Gjorde det och fick då upp en sida att låneerbjudandet var 30 000kr.
signerade allt och nu står det i appen att de gör några sista kontroller för att godkänna ansökan och sen betala ut pengarna.
Hur ska de ha det? Beviljad eller ej?
Någon som varit med om samma?
Vilka förutsättningar hade du när du ansökte?

Okej tack för svar, hade de lösenkrav, kollade kontohistoriken eller annat?

Blev du beviljad 300 000 kr eller 30 000kr?

Senast ändrad:
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp