Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Rocker Kredit

Tror vad dom tror? För mig så togs det en micro uc och sedan testade jag efter att jag blivit beviljad 5000 kr kredit göra en höjning om 40.000 kr och så togs det en full uc. Tror folk här inne är kunniga mer än vad du tror.
Som alltid , ingen har koll. Folk bara skriver massa påhitt och vad dom tror haha

Tror vad dom tror? För mig så togs det en micro uc och sedan testade jag efter att jag blivit beviljad 5000 kr kredit göra en höjning om 40.000 kr och så togs det en full uc. Tror folk här inne är kunniga mer än vad du tror.
Samma för mig, mindre uc för 5000kr, större vid höjning.

Samma här jag valde att testa höja omedelbart typ och fick en riktigt UC och en micro så det verkar stämma.

Samma, Micro vid 5000 men inte testat höja men det var som två olika ansökningar så är väl därför de blir full uc sen när man väljer att höja för då ska man också skriva vad man har för sysselsättning etc

Skapligt att de tagit Micro för alla er men full för mig

Inget svar alls sista ggr jag försökte, sidan ladda typ om och så kunde jag inte försöka igen på en månad.

Hej! Är det fortfarande Micro UC vid kredit kort på 5000kr någon som har gjort detta i år(2023)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp