Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rocker Kredit

"Tack för att du hör av dig!

Vi tar inte en full UC men inte heller det som är en mikro UC - den vi tar är en mindre som fortfarande syns i din historik men har minimalt påverkan på ditt kreditbetyg."

Vad är det här för nonsens?
Bra fråga.. då är det ju egentligen en full UC.. eftersom den registreras... :axelryck:

Rocker har gjort bort sig lite. Min cashback betalas bara ut 100kr om jag skaffar deras kreditkort på 3000kr. Så gäller att inte använda det annars får man en avgift.
Och skaffar jag inte kreditkortet får jag bara 1/4 utbetalt, alltså 25kr, och betalar 29kr för kortet.

Skulle kunna tänka mig att skaffa kreditkortet eftersom det inte är nån ränta, och om jag aldrig utnyttjar det så får jag iallafall min cashback på 100kr varje månad, då är det värt.

Men dom tar alltså en full UC när man söker den? Kommer den påverka betyget väldigt mycket? Kommer det synas att jag har en kredit?

Det jobbiga är att alla cashback kort är ju kreditkort, och det är dumt att inte ha. Pga att det är gratis och ger pengar tillbaka. Därför jag sa upp mitt visa via Swedbank.

Sedan vet jag inte om deras kredit på 3000kr är gratis? För jag tror om du utnyttjar 1000kr som du tar ut så får du betala 3% avgift på 1000kr? Så kostnadsfritt nja.

Kommer dock bara låta pengarna ligga för att få 100kr cashback varje månad

Sedan vet jag inte om deras kredit på 3000kr är gratis? För jag tror om du utnyttjar 1000kr som du tar ut så får du betala 3% avgift på 1000kr? Så kostnadsfritt nja.

Kommer dock bara låta pengarna ligga för att få 100kr cashback varje månad
Du får bara cashback om du nyttjat deras kredit. Cashbacken används för att amortera på den.

har du inte använt den så får du ingen XD

Rocker kredit, för att ansöka om höjning så tar dem full uc vid höjning.

Är de full uc vid ansökan om kredit på 5000?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp