Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rocker Kredit

Någon som sen fick svar från Rockers kundtjänst?
Är det full UC eller inte?

Dom hänvisar att deras full UC gäller för det står i deras villkor även om deras kundtjänst felaktigt skrivit ut till kund att dom tar Micro UC.

Jag sökte 5000kr på Rocker Extra som jag fick.
De tog bara en bisnode. Detta var i tisdags så uc:n borde dykt i kivra nu.

Någon som fått höjning? Jag chattade med kundtjänst om deras krav för höjning. Hon nämnde bara det som krävs för att få lån.

Är inte intresserad av deras kredit, däremot är betalkortet grym, får hög cashback och sparkonto med ränta som betalas ut månadsvis. Sparar typ 1000kr+ per år sen jag sa upp mitt betalkort från banken pga Rocker

Nu kom det nyheter, minsta kostnad om man vill ha kort fysiskt 29 kr PER MÅNAD!!!!

Nu kom det nyheter, minsta kostnad om man vill ha kort fysiskt 29 kr PER MÅNAD!!!!
Detta gäller bara nya kunder antar jag. Däremot använder jag bara Apple Pay, så spelar ingen roll för mig. Dessutom får jag igen typ 120kr cashback varje månad, så även 29kr/mån gör inget för mig.

Vanliga bankkortet för mig utan sparränta och cashback kostar 25kr.

Om man som ny kund vill ha gratis kort använd bara virtuella då.

Detta gäller bara nya kunder antar jag. Däremot använder jag bara Apple Pay, så spelar ingen roll för mig. Dessutom får jag igen typ 120kr cashback varje månad, så även 29kr/mån gör inget för mig.

Vanliga bankkortet för mig utan sparränta och cashback kostar 25kr.

Om man som ny kund vill ha gratis kort använd bara virtuella då.
Fick svaret att om jag har kort idag och väljer gratis tjänsten så gäller mitt kort tills giltighetstiden på det går ut sen måste jag välja betala om jag vill ha fysiskt kort

Någon som fått utökat?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp