Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rocker Kredit

Hittade ingen tråd om rocker kredit, ni som har den, och har Max , alltså 40.000kr va hade ni för förutsättningar ?
Frågade kundtjänst idag om kraven men hon sa att allt är automatiserat efter kreditupplysning :)

Tänkte om de är svårt att få ökat ?

Hittade ingen tråd om rocker kredit, ni som har den, och har Max , alltså 40.000kr va hade ni för förutsättningar ?
Frågade kundtjänst idag om kraven men hon sa att allt är automatiserat efter kreditupplysning :)

Undrar också, jag har 5000kr där. Men jag förstår ingenting riktigt av denna. Dåligt med info.

Tänkte om de är svårt att få ökat

Vad hade du för förutsättningar när du fick krediten? Hur mycket fick du beviljat?

Jag söktet om den tidigare, med riktigt usla förutsättningar och fick den självklart inte.

Vad hade du för förutsättningar när du fick krediten? Hur mycket fick du beviljat?

Jag söktet om den tidigare, med riktigt usla förutsättningar och fick den självklart inte.
Inkomst 390.000
Underskott 52.000
Förfrågningar : 6 st
Betyg UC 13,9 %
Anmärkning: missbrukat bankkonto samt 2 st misskött kredit. Dock syns ingen anmärkning på kopian. Fick 10.000kr

Inkomst 390.000
Underskott 52.000
Förfrågningar : 6 st
Betyg UC 13,9 %
Anmärkning: missbrukat bankkonto samt 2 st misskött kredit. Dock syns ingen anmärkning på kopian. Fick 10.000kr
Misskött kredit (4st) såg dom på mig, men vara det även 20 anmärkning…

inkomst 1.810.600
Underskott 107.800
Förfrågningar 4
Betyg 5,26%

Sökte i somras hade runt 12-13% i betyg fick 40 direkt :) men det som är bra med den är att den inte står son kredit på uc, utan privatlån.

13.84% och 7 ff såg ja nu på upplysningen
37E4D7A0-2F1A-40D0-BA5D-CDEDD637DA74.jpeg

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp