- Meddelanden
- 512
- Mottagna reaktioner
- 224
- Poäng
- 417
Japp! Kunde njuta av mina 500 extra per månad i ca 5 månader, men nu måste man ha "rocker extra" tecknat för att få cashbacken(från och med November).
Dvs. du måste ansöka om deras kredit för att få din månatliga cashback. Dessutom kommer framtida cashback-utbetalningar endast användas som en amortering mot din skuld på "rocker extra". Dvs. har du inte nyttjat något av ditt kreditbelopp så får du heller ingen cashback.
jag frågade precis i chatten.
Max cashback blir även 200 kr / månad med premium.
Dra därav kostnaden 99 kr för medlemskapet.
Jag ser nu ingen fördel alls med detta kort, utan går tillbaka till mitt gamla Nordeakort som jag redan betalar för efter November!
....
Dock lovade dom utbetalning 1 November so
m vanligt, så blir min sista röding från Rocker! En till kredit är det sista jag behöver.
Dvs. du måste ansöka om deras kredit för att få din månatliga cashback. Dessutom kommer framtida cashback-utbetalningar endast användas som en amortering mot din skuld på "rocker extra". Dvs. har du inte nyttjat något av ditt kreditbelopp så får du heller ingen cashback.
jag frågade precis i chatten.
Max cashback blir även 200 kr / månad med premium.
Dra därav kostnaden 99 kr för medlemskapet.
Jag ser nu ingen fördel alls med detta kort, utan går tillbaka till mitt gamla Nordeakort som jag redan betalar för efter November!
....
Dock lovade dom utbetalning 1 November so
m vanligt, så blir min sista röding från Rocker! En till kredit är det sista jag behöver.
Senast ändrad: