Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rock bottom till slut

Framgår av avtalet vad du kan bestämma över och inte.
Mmm och tydligen inte då. Samma med allmänna antar jag? Alltså jag behöver ett break alltså. Jag hittar inga halmstrån och ingen vill ge mig ett heller. Fan ska man ge upp eller?

Mmm och tydligen inte då. Samma med allmänna antar jag? Alltså jag behöver ett break alltså. Jag hittar inga halmstrån och ingen vill ge mig ett heller. Fan ska man ge upp eller?

Absolut inte. Allting kommer lösa sig och när du tagit dig igenom det här så kommer alla andra utmaningar i livet vara piece of cake!

Hur gammal är du?

Absolut inte. Allting kommer lösa sig och när du tagit dig igenom det här så kommer alla andra utmaningar i livet vara piece of cake!
Mmm men du vet ju hur jäkla kreativa vi varit här i stunder. När man inte har en aning längre. När inte ens jävla socialen
går in. Då är det slut eller?

Ta detta på rätt sätt nu, men jag har typ för första gången i mitt liv börjat undra om det inte vore bättre om jag försvann.

Mmm men du vet ju hur jäkla kreativa vi varit här i stunder. När man inte har en aning längre. När inte ens jävla socialen
går in. Då är det slut eller?

Ta detta på rätt sätt nu, men jag har typ för första gången i mitt liv börjat undra om det inte vore bättre om jag försvann.

Naturligtvis är det inte det. Du har två (?) små barn. Du måste vara stark för deras skull, vem ska skydda dom om dom får trubbel? Vem ska lära dom inte göra om dina misstag? Vem ska titta på deras träningar. Om du inte ser ljust på framtiden för din egen skull så var det för dina barns skull.

Om du har dessa jävliga tankar ring en jourhavande präst, eller psykolog som har öppet 24 timmar.

& Vill du inte prata med dom kan du få mitt nummer på PM så kan du ringa med #31# och anonymt prata med mig, jag ska få dig på bättre humör ska du se :D! Då outar du inte dig heller!

Men lägg ner den här diskussionen om avsluta, försvann och dylikt! För dina barns skull.

Naturligtvis är det inte det. Du har två (?) små barn. Du måste vara stark för deras skull, vem ska skydda dom om dom får trubbel? Vem ska lära dom inte göra om dina misstag? Vem ska titta på deras träningar. Om du inte ser ljust på framtiden för din egen skull så var det för dina barns skull.

Om du har dessa jävliga tankar ring en jourhavande präst, eller psykolog som har öppet 24 timmar.

& Vill du inte prata med dom kan du få mitt nummer på PM så kan du ringa med #31# och anonymt prata med mig, jag ska få dig på bättre humör ska du se :D! Då outar du inte dig heller!

Men lägg ner den här diskussionen om avsluta, försvann och dylikt! För dina barns skull.
Nä alltså jag vet. Jag nämnde ju att det skall tas på rätt sätt. Jag är rätt envis så lär ju inte hända. Men att jag ens TÄNKER så är ju sådär halvbra. Men det är så mycket skit på skit. Nu när jag skulle börja på ny kula kan jag ändå inte göra det rättvisa. Nu är det bostaden som tar upp all plats i hjärnan 24/7. Det har alltid varit ”nåt” sen jag var lite över 20 år. Jag behöver lugn, ro, komma igen och koncentrera mig på familj och studier. Nu skiter sig väl det. Märker redan att jag börjar bli utmattad bara jag tänker.

Tack för erbjudandet. Det är inte helt omöjligt att jag antar det någon dag. Ingen anledning att vara anonym heller. Det är inte viktigt längre.

Finns det förresten ingen som jobbar på bostadsbolag här inne? Som kan förklara vad som nu händer och eventuellt tipsa om nåt som skulle kunna förändra situationen.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp