Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rock bottom till slut

Om 1, 2 och 3 är sen gör det mindre skillnad att betala 4.

Ja jag är inte heller alls med på detta, borde ju varit (i så fall?) bäst att betala den hyran man mest var sen med och på så sätt vara sen med två?

Ja jag är inte heller alls med på detta, borde ju varit (i så fall?) bäst att betala den hyran man mest var sen med och på så sätt vara sen med två?
Spelar ju mindre roll då allt var tvunget att vara betalat denna månad.
Men smarta hade kanske varit att inte betala någon om man ändå inte kan betala allt

Spelar ju mindre roll då allt var tvunget att vara betalat denna månad.
Men smarta hade kanske varit att inte betala någon om man ändå inte kan betala allt
Sen samtidigt så visar man att man försöker och det kan bli till fördel i framtiden.

Sen samtidigt så visar man att man försöker och det kan bli till fördel i framtiden.
Blir man ändå vräkt som det nu sagt att det ska hända så hjälper det föga att ha försökt

Låter lite som ett spel problem när man läser igenom tråden några gånger faktiskt.

Låter lite som ett spel problem när man läser igenom tråden några gånger faktiskt.
Då har du läst väldigt dåligt.

Jag har däremot varit i en depression sen i höstas. När jag en dag gick från jobbet och aldrig kom tillbaka förlorade jag både en, två och tre skyddsnät. När jag äntligen fick ordning på nån sorts ersättning låg jag back flera månader. Även elskulder.

Du tänker inte vidare bra i ett sånt här läge. Du sover och har enbart negativa tankar.

Det spelar ju noll roll vilken av hyrorna jag betalade. Jag har aldrig sagt att jag betalade denna månadens. Jag sa att jag betalade EN hyra. Detta var naturligtvis den längst bak. Det jag däremot ångrade var att jag överhuvudtaget betalade in en.

Då har du läst väldigt dåligt.

Jag har däremot varit i en depression sen i höstas. När jag en dag gick från jobbet och aldrig kom tillbaka förlorade jag både en, två och tre skyddsnät. När jag äntligen fick ordning på nån sorts ersättning låg jag back flera månader. Även elskulder.

Du tänker inte vidare bra i ett sånt här läge. Du sover och har enbart negativa tankar.
Vet precis hur det är :'( . Man stänger av bara och orkar inget.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp