Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rock bottom till slut

Så nu har jag nått min personliga rock bottom.

Åratal av kämpande har nu lett till att jag har 3 veckor på mig att betala 3 hyror eller bli av med kontraktet. Nu finns det inga linor kvar.

Allt detta under en månad då jag skall ha barnen lite oftare då jag är sjukskriven och de slutat skola och förskola. Den ena av dom kommer dessutom fylla år under månaden. Och själv mår jag....så jäkla dåligt.

Kan socialtjänsten hjälpa till?

Usch vilken sits!!!
Har du INGA du känner som kan skrapa ihop och hjälpa dig med hyrorna??
När jag hade lånat 7-10 k var av mina tre närmaste vänner men behövde ca 15 k till så svalde jag stoltheten och gick igenom alla mina kontakter jag har i mobilen och valde ut några som jag kände att de kan jag fråga och skickade meddelanden och två ville hjälpa mig så det löste sig den vägen.
Människor vill hjälpa om vi ger dem chansen och sen får man vara ärlig om när man tror man kan betala tillbaka.

Alt om du har en bil så sälj den och rädda bostaden!

Så nu har jag nått min personliga rock bottom.

Åratal av kämpande har nu lett till att jag har 3 veckor på mig att betala 3 hyror eller bli av med kontraktet. Nu finns det inga linor kvar.

Allt detta under en månad då jag skall ha barnen lite oftare då jag är sjukskriven och de slutat skola och förskola. Den ena av dom kommer dessutom fylla år under månaden. Och själv mår jag....så jäkla dåligt.
Åhhhh, vad hände vännen ?

Usch vilken sits!!!
Har du INGA du känner som kan skrapa ihop och hjälpa dig med hyrorna??
När jag hade lånat 7-10 k var av mina tre närmaste vänner men behövde ca 15 k till så svalde jag stoltheten och gick igenom alla mina kontakter jag har i mobilen och valde ut några som jag kände att de kan jag fråga och skickade meddelanden och två ville hjälpa mig så det löste sig den vägen.
Människor vill hjälpa om vi ger dem chansen och sen får man vara ärlig om när man tror man kan betala tillbaka.

Alt om du har en bil så sälj den och rädda bostaden!
Äger ingenting av värde längre. Ringde folk i panik under helgen men till ingen nytta. Har knappt mat hemma. Barnbidraget dras numera för en skuld till Försäkringskassan, som dessutom är fel men jag är för orkeslös att engagera mig. 2 veckor till 12000 kronor. Olösbart allting.

Åhhhh, vad hände vännen ?
Jag gick in i en vägg. Psykiskt och fysiskt. På bättringsvägen men man lämnar spillror efter sig när ekonomin redan var dålig. A-kassa missades. Jag orkade inte ansöka om någonting. Jag sov 20 timmar om dagen.

Men va fasen! Ska de sätta barnen på gatan eller? Fy vad jag känner för dig, tänker så det knakar! Har du nåt att sälja? Panta?
Ja tyvärr. Har du tidigare haft sambo med inkomst spelar det ingen roll om du numera är ensam och utfattig.

Provat allt. Har allt ute jag äger. Det är inte nåt värdefullt och verkar svårsålt.

Jag gick in i en vägg. Psykiskt och fysiskt. På bättringsvägen men man lämnar spillror efter sig när ekonomin redan var dålig. A-kassa missades. Jag orkade inte ansöka om någonting. Jag sov 20 timmar om dagen.
Verkligen tråkigt att höra. Jag har också varit där men tack och lov inte lika djupt.
Det finns olika grupper på Facebook där folk hjälper till med insamlingar osv.
Känner verkligen med dig och jag hoppas att det löser sig. ❤️

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp