Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Riverty (gamla Gothia) – Hur lätt får man avbetalningsplan 2025?

Är det någon som vet hur villiga dom är till avbetalningsplan? Fått mitt Lumify, Cridifi samt Binly att gå dit :-(

Hur stor är skulden totalt och vad fick du för avbetalningsplan?
Tror det är av intresse för många andra här då många har skulder hos dessa skurkar och sitter i valet och kvalet att släppa eller inte.

Det är också bra att veta att ditt Lumify gått till Riverty då de hotar med Kf direkt.

Jag hade toppat alla tre bolagen:eek: Hade till slut inte en chans att betala. Fick 4000:- i månaden för en skuld på 68 400:-. Den ska först hållas i 6 månader, men det tanken är såklart att göra det. I oktober har jag inga anmärkningar längre och har blivit prel lovad att låna på mitt hus den summan.

Härligt!
Jag skulle säga att dessa beviljar avbetalningsplaner nästan allt som oftast och då oavsett skuldens storlek.
Sen hur hårda dom är med avbetalningsplanerna finns det väl spridda åsikter om.
Min åsikt är att dom med åren blivit mer förstående och mer milda.
Ganska så generösa med att bevilja anstånd om man jämför med andra inkassobolag.
Det var mer sällsynt hos dom för ett gäng år sedan.

Är det någon som vet hur villiga dom är till avbetalningsplan? Fått mitt Lumify, Cridifi samt Binly att gå dit :-(
Jag fick en avbetalningsplan på 1000 kr i månaden i 6 månader med dealen att jag skulle slutbetala allt i januari (totalt 58 000 kr). I januari har jag mycket hög kreditvärdighet igen på UC.
Förklara bara läget för Riverty och de är medgörliga. Dock lär de aldrig gå med på 1000 kr i månaden i flera år.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp