Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Riskprognos 36%

Hej!
Min riskprognos ökade från 0,8 till 36%, eftersom jag fick en betalningsanmärkning från CSN. Nu är anmärkningen sekretess belagd då det är min första anmärkning. Efter sekretess så har riskprognosen sänkts till 20%, min fråga kommer det ta lång tid återhämta till 0,8%. Har inga lån förutom csn.

0,8 låter högt det också för en person utan lån och anmärkningar. Vad har du för förutsättningar i övrigt som tynger betyget?

Angående återhämtningen så tror jag att den kan ta ett tag. Jag har inte haft några anmärkningar på tio månader, men tycker fortfarande att mitt betyg är sämre än vad det borde vara om jag aldrig hade haft några. Men det är inte lätt att förstå sig på UC.

0,8 låter högt det också för en person utan lån och anmärkningar. Vad har du för förutsättningar i övrigt som tynger betyget?

Angående återhämtningen så tror jag att den kan ta ett tag. Jag har inte haft några anmärkningar på tio månader, men tycker fortfarande att mitt betyg är sämre än vad det borde vara om jag aldrig hade haft några. Men det är inte lätt att förstå sig på UC.
Låg inkomst, på cirka 86k. Jag avvakta och se

Jaha, nu ligger risken på 0,7%,från 36,7% till 0,7% på en vecka. Är riskprognos från UC tillförlitligt?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp