- Meddelanden
- 300
- Mottagna reaktioner
- 74
- Poäng
- 227
Aah såg nyss ditt inlägg..hoppas verkligen inteRingde igen och enligt kundtjänsten så förändras inte redan ingångna avtal utan att de fortsätter med samma villkor som tidigare och ingen inrapportering till UC. Det var vad kundtjänsten sa i alla fall.
Hoppas det är MicroUC
Hahaha vilket jävla ljushuvud i detta bolag kom på denna urblåsta idén? Lycka till att locka nya kunder nu. Suck.Så Risicum och Lånebutiken som är samma bolag ändrar sin tjänst och kommer endast ha ha lån med UC-upplysning from nästa vecka. I och med detta så ändras även deras räntesatser till lägre än nuvarande.
Detta från deras kundtjänst idag 22/2.
Tur att jag redan släppt allt till KF. Risicum var otroligt jobbigt att få bort pga räntan..Fast jag undrar verkligen vilka skulle välja dem som lånealternativ när de börjar med Uc? Återigen de allra mest utsatta som inte får napp någon annanstans.Jag har inget hos dem nu men ringde för att höra vilket Bisnode-krav de hade - då säger deras kundtjänst detta att de inte kan bevilja lån nu då de lanserar vecka ny låneprodukt nästa vecka samt ändrar kreditupplysning till UC.
Fast jag undrar verkligen vilka skulle välja dem som lånealternativ när de börjar med Uc? Återigen de allra mest utsatta som inte får napp någon annanstans.