Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Risicum hur snabbt till inkasso?!!

Förfallodag för påminnelsen var för en vecka sedan, på 'mina sidor' står det att den är under inkasso...Hur snabbt skickar de till intrum? Jag betalade igår nämligen och hoppades det skulle hinnas innan inkasso.,.Får man meddelande från risicum när det skickats dit?Jättetacksam om någon ville svara!

Hej Jasse finns flera trådar om detta bla från januar i år prova söka på Risicum så hittar du dem. Du kan ju också kontakta Risicum eller Intrum deras telelnummer står på kundtjänstsidan på Risicums hemsida. Tror nog att ditt lån inte nått Intrum än men om du inte hittar svar i någon av trådarna här kan du alltid ringa Risicum direkt och tala om att du betalt. Ledsen att jag inte kan ge dig ett bättre svar men kanske någon annan här varit med om samma sak.

Tack för ditt svar! Ja det märks ju om inte annat. Men vad fan, en inkasso kostnad mer eller mindre för en miljonär som jag vad gör det:)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp