Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Risicum - Bra?

https://www.risicum.se/

Är det någon som vet något mer? Jag tycker hemsidan ser seriös ut iaf. Första lånet upp till 10.000:-
Avgiftsfri ansökan.
1x1.jpg

risicum

jag ansökte om ett lån på 10000 kr, fick beviljat 3000 kr, ansökte samma halvtimma om 10000 kr på deras systersida okmoney och fick beviljat 1750 kr. Mycket bra tycker jag trots att kommande skatteåterbäring går dit, men var i kris och var tvungen.

Risicum och OKmoney, samma företag med liknadne produkter är enligt mig bäst för konsumenten. Självklart eånar de än på räntan som alla andra bolag men inga dyra sma för att låna + att de är riktigt generösa med försenad betalning och avb plan och liknande.

Risicum

Jag hade en bra upplevelse med Risicum i år trotts att jag har betalningsanmärkningar. Efter jag godkändes hade jag pengarna på kontot nästa dag
score.gif

Tycker de är bra att ha att göra med, nu kommer jag hamna hos deras inkasso, intrum tycker jag. Men de har trevlig personal och är allmänt bra. Har typ lån hos alla och gillar dessa bäst.

Blev uppring av Thorn idag, trots att jag betalat för 2 dagar sen.. det är några jag HATAR däremot.!!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp