Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rimlig UC % för samlingslån 350k och hur ska jag ta mig dit

Det ska jag prova!

Mailade du de och bad om att få fortsätta betala av skulden men inte ha chans till fler 'uttag'?
Ja.. Eller jag ringde å prata med dom sa att jag ville säga upp krediten men fortsätta betala av som vanligt. Är ju inte hundra på att dom gör så fortfarande men helt klar värt att ringa å kolla☺️.

Sök om det är akut för att få ner månadskostnaden. Om du har chans att minska kreditutnyttjandet tills Mars är det värt att vänta.

Annars, kör på. Funkar det inte nu får du isåfall avvakta någon månad till.

Fan vad hög ränta.. vilka jävla gamar... vad hade du för förutsättningar?

usch, vilka dåliga erbjudanden. Jag sammanställde alla förmedlare och det är Zmarta som har flest samarbetspartners som erbjuder högre lånebelopp. Dessutom jagar de inte efteråt. Skulle definitivt söka via de igen. Verkar som många får sämre erbjudanden via Lendo och Advisa. De som publicerat erbjudanden med 'sämre' förutsättningar har fått antingen inte beloppet de sökte eller/och hög ränta. Såklart inte en objektiv observation men förutom att jag har bra score, är jag väldigt överbelånad men fick dock fantastiskt erbjudande från Resurs via Zmarta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp