Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Riksbanken sänker styrräntan till 2,5 procent

Om jag hörde rätt backade Riksbanken från två sänkningar till en under 2025? De ser någon oro som inte fanns tidigare? Har inte haft tid idag att lyssna/läsa kring deras beslut och prognos.
Riksbanken sitter och skakar spåkulan. Vad deras prognos är idag för 2025 känns inte helt övertygande.
BNP ligger t.ex på lägre nivå än vad man trodde och prognosen för 2025 är lägre än vad man trodde i somras. Det tyder ju också på ytterligare sänkningar. Men vi får se vad som sker :)

DNB sänker 0,25% i januari. Bästa blancolånet av alla jag haft. Sänkt varje gång som riksbanken sänkt

Kontakta deras kundtjänst och det gällde inte alla tydligen.
undrar var skiljelinjen gick. Välskötta krediter får sänkt, krediter som har problem fick det inte?

undrar var skiljelinjen gick. Välskötta krediter får sänkt, krediter som har problem fick det inte?
Kan säga att din teori inte stämmer. Har haft lånet i 16 månader och aldrig misskött mina betalningar. Bifogar deras svar på tal om just varför det skiljer sig åt. Riktigt uselt måste jag säga, speciellt när man sköter sina betalningar också. Så fort nya inkomsten är uppdaterad så blir det att försöka samla ett nytt lån och få bort dom av ren princip.

Bilagor

• IMG_5023.jpeg
    IMG_5023.jpeg
    347.1 KB · Visningar: 21
Tyckte mig se att marknaden under hela 2025 prisat in bara 1 sänkning till (tidigare prognos 3).

Kanske är bra så att kronan kan stabiliseras / stärkas lite...

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp