Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Retroaktiv Omvårdnadsbidrag utbetalt / skuldsanering

Får omvårdnadsbidrag retroaktivt imorgon som motsvarar 6 månader, vet att de vill ha beloppet månadsvis för å kunna räkna om betalningsförmåga, men misstänker att de kan vilja ha det retroaktiva inbetalt till sig?

Det beror väl på summan?

Ompröva är det du kan göra

Det är 12865 kr , så de lär väl behövas omprövas misstänker jag
De säger ju typ 4-5000kr netto per månad, så va därför jag funderade på summan, om du får nästan 13k för 6 mån retroaktivt blir de ju typ 2k/mån ish..
Men sen vet jag inte vad som gäller när de kommer klumpsummor sådär.

De säger ju typ 4-5000kr netto per månad, så va därför jag funderade på summan, om du får nästan 13k för 6 mån retroaktivt blir de ju typ 2k/mån ish..
Men sen vet jag inte vad som gäller när de kommer klumpsummor sådär.
Har mailat min handläggare iallafall å ställt frågan , visserligen har personen i fråga semester just nu men återkommer 4 augusti men då har ja mailat å ställt frågan å gjort rätt den vägen. :)

Har mailat min handläggare iallafall å ställt frågan , visserligen har personen i fråga semester just nu men återkommer 4 augusti men då har ja mailat å ställt frågan å gjort rätt den vägen. :)

Du har ingen handläggare efter att skuldsaneringen är fastställd, det enda du kan göra är att ompröva

Du har ingen handläggare efter att skuldsaneringen är fastställd, det enda du kan göra är att ompröva
Är i inledande fas just nu , haft inledande i 2 veckor , ligger inget skuldsaneringsbeslut att kunna ompröva heller när man loggar in på e tjänsten

Är i inledande fas just nu , haft inledande i 2 veckor , ligger inget skuldsaneringsbeslut att kunna ompröva heller när man loggar in på e tjänsten
Har du inledande är det korrekt att maila :)

Har du inledande är det korrekt att maila som ovanstående skrivit.
Likaså är det lika bra att lyfta då du är i inledande fas. Tvivlar på att den summan hade spelat så stor roll efter beslutad, men nu vid inledande är den nog rätt viktig att lyfta.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp