Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Retroaktiv ändring, egen omprövning

Månadslön + fast ob

Vad angav dom för anledning till att dom skippade omprövning? För kort tid kvar eller?

Vet inte i nu..fick brevet på kivra..hittar inget beslut när jag loggar in på kf

Jag har iallafall inte varit med om att de har ändrat retroaktivt så man får betala in en större summa när man omprövat för att betala mer.
jag har dock upplevt att dom ”kompenserar” om du har betalat för mycket under en period då omprövningen tagit lång tid till beslut, då har man antingen fått betala mindre eller ingenting alls.

Jag har iallafall inte varit med om att de har ändrat retroaktivt så man får betala in en större summa när man omprövat för att betala mer.
jag har dock upplevt att dom ”kompenserar” om du har betalat för mycket under en period då omprövningen tagit lång tid till beslut, då har man antingen fått betala mindre eller ingenting alls.
Har jag fått göra, månadsbeloppen var högre ett antal månader för de månader mellan ansökan till beslut.

var samma vid sänkt belopp, fast betalade mindre då.

Har jag fått göra, månadsbeloppen var högre ett antal månader för de månader mellan ansökan till beslut.

var samma vid sänkt belopp, fast betalade mindre då.
Åfan, var de mycket högre och hur länge?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp