Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Resursbank - Erbjudande via post?

Berätta också om ni får beviljat och hur lång tid det tar att få pengarna kontot.

ingen uc tagen än... skickade in i tisdags.. inte heller någon insättning.. håller er uppdaterade!

Tack de var snällt, men var det du som skrev nått om att de ej skulle ta efter du varit i kontakt med dem för att du var trogen kund?

Tack de var snällt, men var det du som skrev nått om att de ej skulle ta efter du varit i kontakt med dem för att du var trogen kund?

jo preces. dom sa att uc ej tas och att jag redan var beviljad... men chattade enbart med dom så dom kunde ej svara på mitt enskilda fall...

får se vad som händer under veckan....

skickade ni med kopia på id? det glömde jag!! såg inte att det stog någon stanns? men hon på chatten skrev att de borde ha stått att det ska med?

kanske min ansökan inte är gilltig?

ringer till dom nu..
Dom sa att de har jätte mycket låneansökningar att gå igenom. det lär ta sin lilla tid och man får alltid en bekräftelse skickad via epost eller post.
Min ansökan som skickades i tisdags, har dom ännu inte gått igenom än.

ringer till dom nu..
Dom sa att de har jätte mycket låneansökningar att gå igenom. det lär ta sin lilla tid och man får alltid en bekräftelse skickad via epost eller post.
Min ansökan som skickades i tisdags, har dom ännu inte gått igenom än.

Frågade du om de kommer att ta UC?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp