Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Resurs Bank 50K

Hej!

Tänkte informera för folk som eventuellt har liknande förutsättningar.

Sökte via Advisa 50000 - 12år
295000 Inkomst
Underskott 16800

Synligt UC 97000
Kredit betyg 9.9 , 72(!) Förfrågningar

Beviljad och väntar på utbetalning.
Detta är endast taget för att få ner månadskostnad på skit krediter.

Betalas av om 1 år till fullt.

MvH Extremt Glad!

Vad fick du för ränta och månadskostnad?

Hur mycket lån har du?

72 förfrågningar måste för övrigt vara någon form utav forums rekord :D
ja shit alltså... det är väl snitt på typ 6-7 i månaden! :s

Skulle inte fått samla allt. Ska betala detta o 4 månader och sen testa höja för o lösa fler.ränta 8%
Du hade väl bara 97.000? Jag är rätt säker på att om du fick 50k hade du även fått 100k. Och dessutom mer än så om du hade behövt det. Du skriver 8% i ränta till mig men 9% till någon annan. Vilket stämmer?

Som sagt någonting måste blivit rejält galet, jag ringde Resurs Bank tidigare och frågade om det fanns någon möjlighet att få ett lån om jag har en riskprognos på över 8 och över 20 förfrågningar(vilket jag inte har) och hon svarade ”troligtvis inte”.

Du hade väl bara 97.000? Jag är rätt säker på att om du fick 50k hade du även fått 100k. Och dessutom mer än så om du hade behövt det. Du skriver 8% i ränta till mig men 9% till någon annan. Vilket stämmer?

Som sagt någonting måste blivit rejält galet, jag ringde Resurs Bank tidigare och frågade om det fanns någon möjlighet att få ett lån om jag har en riskprognos på över 8 och över 20 förfrågningar(vilket jag inte har) och hon svarade ”troligtvis inte”.
9.3% ränta

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp