Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Restskatten senast den 20e.

Hej! Skulle pyntat in Restskatten senast den 20e. Hur heta på gröten är ni Lasseman? Ska det lösas omgående eller hinner jag prioritera lite annat först?

Trevlig helg/ Nisse

Det tråkiga är ju att det inte kommer något förläggande utan endast skuld att betala då det gäller skatt eller tex CSN och då har man en anmärkning. Så hoppas du hinner/har möjighet att betala innan det skickas dit.

Hej! Skulle pyntat in Restskatten senast den 20e. Hur heta på gröten är ni Lasseman? Ska det lösas omgående eller hinner jag prioritera lite annat först?

Trevlig helg/ Nisse
I fjol betalade jag in det sista på restskatten när jag fick decemberlönen utan att jag fick någon anmärkning.

Men åhhhh nääää... jag deklarerade till min 18 åriga dotter och insåg NU när jag läser denna tråd att hon skulle betala restskatt om ca 1300kr !! Herre jösses, detta har vi helt glömt !! Hur löser man det eller är det försent nu, dvs kommer min dotter få en anmärkning direkt nu?!?!

Tror inte det är någon fara än men betala in omgående. Jag vet att jag fick en anmärkning ett år 5 jan gällande restskatt. Det bästa är väl att kontakt skatteverket omgående med.

Tack Lavendel!! Blev så orolig likväl så jag ringde till Skatteverket och tydligen gick det fortfarande att betala, så gör det direkt nu

Man får ett inbetalningskort från kfmnär skulden registreras och 14 dagar på sig att betala där också.. men nu verkade de ha lösts sig. Huvudsaken det.

Fick en påminnelse i Kivra , att det ska va betalt senast 27 annars fogden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp