Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Restfört skattekonto anmärkning borta, oberört % på UC????

Som rubriken lyder. Hade 2 anmärkningar och 1 åkte bort igår. Har 9ff och 1 anmärkning kvar utmätningsförsök.
Ligger fortfarande på 24%, hur kan den inte sjunka när 50% av mina anmärkningar åker bort?

någon som vet om/när UC uppdaterar och Kreddy släpar efter?

UC uppdateras dagligen på anmärkningar och förfrågningar. Kreddy kan släpa en dag eller två betyget.

Anmärkningen för utmätningsförsök är döden för UC betyget. Sen beror det också på hur din UC ser ut i övrigt.

Tomtom, okej, så när den sista försvinner så kan jag förvänta mig en rejäl sänkning?

så när den sista försvinner så kan jag förvänta mig en rejäl sänkning?

Så kan det bli. För mig så blev UC mycket bättre när jag blev av med min sista anmärkning. Andra upplever att det blir sämre. Det beror väl lite på hur övriga förutsättningar ser ut.

Som rubriken lyder. Hade 2 anmärkningar och 1 åkte bort igår. Har 9ff och 1 anmärkning kvar utmätningsförsök.
Ligger fortfarande på 24%, hur kan den inte sjunka när 50% av mina anmärkningar åker bort?

någon som vet om/när UC uppdaterar och Kreddy släpar efter?
Förvänta inte dig några större förbättringar på UC betyget så länge du har anmärkning utmätningsförsök kvar, när den försvinner så kommer betyget förändras till det bättre direkt men om du har is i magen efter att anmärkning försvunnit i vart fall 1-2 månader så kommer betyget bli ännu bättre om övriga förutsättningar är ok som typ inte bytt adress nyligen, inte skilt dig inte för mycket blancolån och inte utnyttjade krediter på mer än 20%. Kanske glömt några parametrar men då får någon annan på forumet komplettera.

Mitt utmätningsförsök försvann samt 4 anmärkningar utan att betyget förändrades

445 000 inkomst 380 000 blanco 10ff 4anmärkningar. 29% score. Samma score nu som med 10 anmärkningar och 1 utmätningsförsök som försvann 2 veckor sen. Tycker ändå de e konstigt trodde de skulle sjunka till under 20 när 6 7 st försvann...

445 000 inkomst 380 000 blanco 10ff 4anmärkningar. 29% score. Samma score nu som med 10 anmärkningar och 1 utmätningsförsök som försvann 2 veckor sen. Tycker ändå de e konstigt trodde de skulle sjunka till under 20 när 6 7 st försvann...
Det händer inte mycket så länge du har anmärkningar.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp