M
MorganO
Gäst
Poäng: 0
Hej
har fått ett lån från remember beviljat och jag undrar följande
fick ett mail där det står:
"
Hej,
Tack för att du valt ett re:member privatlån! Din låneansökan är beviljad.
Vi kommer nu att ta kontakt med din bank för att verifiera ditt kontonummer. Vi kontaktar dig via mail när verifieringen är klar.
Vänliga hälsningar,
re:member "
nu kanske jag överanalyserar men när de tar kontakt med min bank (swedbank) är det väl endast i avsikt att kontrollera så kontonumret tillhör mig och det görs väl nästan digitalt och inte via fysisk person?
Nojade först och trodde att remember kunde se mina transaktioner på det berörda kontot eller liknande men det bör väl strida något djävulskt mot banksekretessen xD oavsett om det är dotterbolag eller ej
I övrigt sa dem att allt är klart och ska bara betalas ut
vad tror ni?
tack
Morgan
har fått ett lån från remember beviljat och jag undrar följande
fick ett mail där det står:
"
Hej,
Tack för att du valt ett re:member privatlån! Din låneansökan är beviljad.
Vi kommer nu att ta kontakt med din bank för att verifiera ditt kontonummer. Vi kontaktar dig via mail när verifieringen är klar.
Vänliga hälsningar,
re:member "
nu kanske jag överanalyserar men när de tar kontakt med min bank (swedbank) är det väl endast i avsikt att kontrollera så kontonumret tillhör mig och det görs väl nästan digitalt och inte via fysisk person?
Nojade först och trodde att remember kunde se mina transaktioner på det berörda kontot eller liknande men det bör väl strida något djävulskt mot banksekretessen xD oavsett om det är dotterbolag eller ej
I övrigt sa dem att allt är klart och ska bara betalas ut
vad tror ni?
tack
Morgan