Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember privatlån. Lätt att få?

Mina förutsättningar ser ut så här:

----
16 FF (Varav 7 är BN, 4 Santander och 3 är Lendo och Freedom Finance)
Har varit så korkad i inte förstått innebörden med att ha många UC förfrågningar :(
Riskprognos: 10.1%
Blanco på 219000 hos BN och en synlig kredit på 20000.
Inkomst 340000
Underskott 7000
-----

Sen har jag andra lån som inte syns på ca 80000. Jag kan betala alla räkningarna men det vore skönt att få ner lånekostadnaden och samla allt på ett ställe. Betalar 5700 kr i månaden till BN bara i dagsläget och hos dom har jag redan fått upplåning en gång. Tror ni jag kan få ett lån på 300000 hos remember? Vill samla allt och sen ALDRIG mer ta ett lån. Nu när jag förstått innebörden med UC så vill jag inte slösa en FF i onödan. Vad har ni för erfarenhet av dom?

Tack på förhand!

Senast redigerad av en moderator:
Nästan alla mina FF är tagna nu i våras. Finns det någon annan långivare som är lite lättare att få hos än andra? Vill verkligen få det uppstyrt nu och inte vänta till alla mina FF är borta. Planen är att få samlingslån och följa planen utan problem sen ansöka hos Lendo när man har 0 FF för att se om man kan få bättre ränta.

Jag fick beviljat av remember med 31Ff 13.6% och 250000 i års inkomst! ansökte via Lendo

Jag fick beviljat av remember med 31Ff 13.6% och 250000 i års inkomst! ansökte via Lendo

Okej tack för svaret. Hur mycket ansökte du om om man får fråga? Samt såg att dom har e-faktura möjlighet. Slipper man post i brevlådan då?

För ca ett år sen sökte jag på Remember. Då hade jag 8 ff och fick avslag för att jag hade för många ff och förstort underskott.
Men de känns konstigt att de skulle bevilja nåt med så många ff. Men du kan ju alltid pröva

För ca ett år sen sökte jag på Remember. Då hade jag 8 ff och fick avslag för att jag hade för många ff och förstort underskott.
Men de känns konstigt att de skulle bevilja nåt med så många ff. Men du kan ju alltid pröva

Tack för svaret. Avvaktar nog ett tag till och ser om någon mer har erfarenhet innan jag prövar.

Okej tack för svaret. Hur mycket ansökte du om om man får fråga? Samt såg att dom har e-faktura möjlighet. Slipper man post i brevlådan då?[/QUOTE

Ansökte om 150000 hade möjlighet på 25000 men valde 170000 hög ränta men kommer få
En billigare månadskostnad, fick mail idag om att allt är klart och utbetalt så väntar nu på stålarna. Lycka till :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp