Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember lån

Betyg 13.4% just nu. Gick ner ifrån 21% till 13 nu vid uppdateringen. Kommer gå ännu mer ner när jag får bort northmill på 50k samt rocker på 5k nu när jag får min skatteåterbäring på 48k samt all semeste ersättning på ca 35k och en lön på typ 62k då jag jobbade ca 478 timmar förra månaden helt sjukt.
jobbade du på riktigt 478 timmar förra månaden?
hur? det är ungefär 16 timmar om dagen varje dag i en hel månad!
och jag som trodde att jag jobbade mycket. (ca 1,5 heltider)
jag får förresten själv runt 80k efter skatt denna månad då jag kommer få ut semesterersättning också, jag väntar på en ännu större skatteåterbäring men jag har just nu svårt att känna min positiv, trots 80k denna månad så räcker det ingenstans med skulderna, täcker månadens utgifter plus en lite amortering av någon kredit, och skatteåterbäringen kommer säkert att dröja, 100% att jag åker på granskning, sedan godkänner dom säkert inte mina kvitton och så kommer dom lägga på skattetillägg istället för att bara neka utan tillägg

jobbade du på riktigt 478 timmar förra månaden?
hur? det är ungefär 16 timmar om dagen varje dag i en hel månad!
och jag som trodde att jag jobbade mycket. (ca 1,5 heltider)
jag får förresten själv runt 80k efter skatt denna månad då jag kommer få ut semesterersättning också, jag väntar på en ännu större skatteåterbäring men jag har just nu svårt att känna min positiv, trots 80k denna månad så räcker det ingenstans med skulderna, täcker månadens utgifter plus en lite amortering av någon kredit, och skatteåterbäringen kommer säkert att dröja, 100% att jag åker på granskning, sedan godkänner dom säkert inte mina kvitton och så kommer dom lägga på skattetillägg istället för att bara neka utan tillägg
Jag jobbar ett vanligt kontorsjobb mån till fredag sedan åker jag till mitt extra jobb och kör fredag till söndag och detta är natt jobb jag kör på helgen. 12 timmars pass. Så ca 12 - 13 pass o månaden och det blir typ heltid där också trots extra jobb. Förra månaden körde jag väldigt mycket övertid osv. Därför jag landade på 478 timmar april månad. Jag håller tummarna att du får din skatteåterbäring!

Jag jobbar ett vanligt kontorsjobb mån till fredag sedan åker jag till mitt extra jobb och kör fredag till söndag och detta är natt jobb jag kör på helgen. 12 timmars pass. Så ca 12 - 13 pass o månaden och det blir typ heltid där också trots extra jobb. Förra månaden körde jag väldigt mycket övertid osv. Därför jag landade på 478 timmar april månad. Jag håller tummarna att du får din skatteåterbäring!
Blir ca 80 timmar kontorsjobb då

Hej! Någon som tagit lån av remember närmaste tiden? Jag fick beviljat 400 000 idag och fick sms om att dom ska verifiera mitt kontonummer. Är allt klart då eller kan dom neka i efterhand på nåt sätt?

Är ju nästan ett år sen någon skrev i denna tråden så vore skönt att höra om någon fått beviljat nyss och hur snabbt det gick att få utbetalt. Är allt digitalt eller får man något brev hem?
Också fått lån beviljat med sms om att ansökan är färdig och lånet beviljat, och att de ska verifiera konto sen betala ut pengarna.
Har du fått meddelande om verifiering än?

Också fått lån beviljat med sms om att ansökan är färdig och lånet beviljat, och att de ska verifiera konto sen betala ut pengarna.
Nej har inte fått något meddelande om det än så lär ju inte hända innan helgen :/ du då?

Fick meddelande att det var utbetalt och skulle landa på kontot inom 3-5 dagar :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp