Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember - Höjning

Hej,
Vill bara kolla med er, har remember kreditkort där jag har 40 000 i gräns. Loggade in idag på deras sida där stod det "Höj kreditgräns till 60 000 för att ha mer utrymme blabla" Sen fanns det det 3 knappar, till " Till ansökan" "kanske senare" "nej". Betyder det att om jag ansöker att det är beviljat eller kommer dom göra en sedvanlig kreditprövning? För då kommer jag nog inte gå igenom på grund av skyhöga skulder, närmare 1.5 miljoner :)

Hej,
Vill bara kolla med er, har remember kreditkort där jag har 40 000 i gräns. Loggade in idag på deras sida där stod det "Höj kreditgräns till 60 000 för att ha mer utrymme blabla" Sen fanns det det 3 knappar, till " Till ansökan" "kanske senare" "nej". Betyder det att om jag ansöker att det är beviljat eller kommer dom göra en sedvanlig kreditprövning? För då kommer jag nog inte gå igenom på grund av skyhöga skulder, närmare 1.5 miljoner :)
Jag hade en likadan ”höjningsknapp”. Dock endast från 20.000 till 30.000, jag fick en full uc-förfrågning, och nekades. Ringde då och frågade om ”erbjudandet”. Fick till svar att jag automatiskt nekades pga fler än 15 FF.

Jag hade en likadan ”höjningsknapp”. Dock endast från 20.000 till 30.000, jag fick en full uc-förfrågning, och nekades. Ringde då och frågade om ”erbjudandet”. Fick till svar att jag automatiskt nekades pga fler än 15 FF.
Vad har ni haft fö? förutsättningar .de tar uc väl? Får man ha nån anmärkning

Vad har ni haft fö? förutsättningar .de tar uc väl? Får man ha nån anmärkning
Jag har 50k i kredit haft det i 1 år nu, fick också möjlighet till höjning till 75k, full Uc och beviljad. Förutsättningar Blanco 650k, billån 78k, 1ff, inkomst 480k, utnyttjade krediter 20%. Totalt i kreditkort ca 70k inkl Remember samt 50k betalkoll.

Senast ändrad:
Kan tillägga också att om man trycker ”nej” 3 gånger på taken försvinner erbjudandet helt, skapligt roligt för de som ändrar sig på vägen :thinking:

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp