Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember, höjning av månadsbelopp

Hej!
Gick in på remember nu o kollade o då hade redan månadens faktura skapas. Brukar oftast vara runt 14:e. Men beloppet var 1200 mer än vad jag brukar betala. Är det någon annan som också har fått det? Lånet är 3 år gammalt

Har fått en skapad faktura, men ingen höjning av månadsbeloppet.

Jag hade en rejäl höjning jag med, 1600, dock hade jag en betalningsfri månad förra månaden, men trodde inte den skulle påverka så mycket.
Får se när man kan se hela speceb

Nej det brukar oftast bli 40 kr mer när man använder betalningsfri månad. Hade betalningsfri månad i December men fick ringa o begära det då deras mina sidor är ett skämt. Sen när jag skulle in o kollade januaris faktura så blev det något galet o den fakturan blev också registrerad som betalningsfri. Jag ringde till remember o hon sa att jag skulle betala in som vanligt o skrev en notis att jag inte hade utnyttjat min andra betalningsfria månad. O att man inte kunde ha 2 betalningsfria månader efter varandra. Har betalt allt som vanligt för Januari fakturan. Får ringa dem i morgon.

Nej det brukar oftast bli 40 kr mer när man använder betalningsfri månad. Hade betalningsfri månad i December men fick ringa o begära det då deras mina sidor är ett skämt. Sen när jag skulle in o kollade januaris faktura så blev det något galet o den fakturan blev också registrerad som betalningsfri. Jag ringde till remember o hon sa att jag skulle betala in som vanligt o skrev en notis att jag inte hade utnyttjat min andra betalningsfria månad. O att man inte kunde ha 2 betalningsfria månader efter varandra. Har betalt allt som vanligt för Januari fakturan. Får ringa dem i morgon.
Tack för svar, vart lite orolig där.
Får se vad det står på fakturan när man får den annars ringer jag.

Hej
Ringde idag och fick svaret att det vart tekniska fel och att dem arbetar på att lösa det.

Ok jag ringde också men fick svaret att jag var tvungen att betala det beloppet. Då systemet tydligen inte hade hunnit räknat om. Ingen aning vad han menade. Men att det skulle gå som amortering. Vi får se om beloppet ändras.

När man som jag saknar bankid så tänkte jag söka något av de 2 kreditkort som inte kräver bankid (Resurs och Remember). Resp kort kommer i brevlådan inom 1 vecka men hur får man koden och hur aktiverar man kortet då man inte kan logga in på mina sidor och aktivera det (krävs bankid). Någon som vet och har varit med om detta?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp