Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Remember beviljad vad är era erfarenheter av processen

Sökte precis lån genom lendo på 100tkr och enda erbjudandet blev remember på hela beloppet ,,,,min fråga är ni som sökt på senaste o blivit beviljade vad har ni för erfarenhet av processen vid signering? Några kompletteringar tex? Ringer dem upp?

Vad hade du för förutsättningar när du sökte :) ?

Vad hade du för förutsättningar när du sökte :) ?
Rena rama katastrofen till förutsättningar
10ff
11,7 i uc risk
4 anmärkningar som går ut I år och början på nästa
340tkr årsinkomst (160tk) mindre än föregående
24tkr underskott

Vid signering kunde jag välja upp till 200tkr med samma ränta ,,,, dock 10,95%
Valde 120tkr

Fick sms några minuter senare att lånet är beviljat och att kontroll av konto kommer ske och utb om 1-3dagar verkar väldigt smidigt

Fick sms några minuter senare att lånet är beviljat och att kontroll av konto kommer ske och utb om 1-3dagar verkar väldigt smidigt

Bör vara klart isåfall, jag hade stress som fan för några veckor sedan när jag väntade på samma svar. Fick iallafall svar efter 3 dagar att utbetalning var gjord och sen tog det ytterligare 2 dagar och sedan hade jag pengarna på kontot.

Grattis! ^^

Bör vara klart isåfall, jag hade stress som fan för några veckor sedan när jag väntade på samma svar. Fick iallafall svar efter 3 dagar att utbetalning var gjord och sen tog det ytterligare 2 dagar och sedan hade jag pengarna på kontot.

Grattis! ^^
Tack ja det känns som det ska va klart
Får vänta på sms om utb

Grattis! ^^
Sms om utbet kom idag så man kanske har dem denna veckan :)

Grattis! ^^
Sökte och signerade på söndagen ,,,,besked om utbetalning på måndagen ,,,,pengarna på kontot idag onsdag så det kan man kalla smidigt snabbt och okomplicerat :)

Hade du några lån sen tidigare ? :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp