De har gjort en stor förlust på mig...släppte mitt lån på 320 000 kr.
När jag funderar efter så är nog handelsbanken blancolån något jag ser väldigt väldigt sällan.
Jag har varit kund hos Handelsbanken hela mitt liv, gick till dem för att söka ett samlingslån på mitt lokala bankkontor men fick blankt nej, de lånar inte ut pengar utan säkerhet. De hänvisade mig till Lendo.När jag funderar efter så är nog handelsbanken blancolån något jag ser väldigt väldigt sällan.
Detta var ju inte bra!! De var ju min plan B.. :/
Men vilket konstigt bemötande du fick! De lånar visst ut pengar utan säkerhet, det står till och med på deras sida. Dock så är de väl petiga kanske, men det var ett felaktigt svar de gav dig.Jag har varit kund hos Handelsbanken hela mitt liv, gick till dem för att söka ett samlingslån på mitt lokala bankkontor men fick blankt nej, de lånar inte ut pengar utan säkerhet. De hänvisade mig till Lendo.
Hela situationen kunde sett annorlunda ut om de väntat tre veckor på att skicka till inkasso som de lovade att inte göra.Näää & de e sannerligen inget man bör vara stolt över heller, men någon procent lär dom väll få tillbaks via skuldsaneringen iallafall...
![]()