Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Remember bank, stopp för nya kunder

Sen är det väl så att de vill ha en mix i sina portföljer med olika risknivåer. Är väl sånde balanserar det hela.

När jag funderar efter så är nog handelsbanken blancolån något jag ser väldigt väldigt sällan.

De har gjort en stor förlust på mig...släppte mitt lån på 320 000 kr.

Näää & de e sannerligen inget man bör vara stolt över heller :oops:, men någon procent lär dom väll få tillbaks via skuldsaneringen iallafall... :rolleyes:

När jag funderar efter så är nog handelsbanken blancolån något jag ser väldigt väldigt sällan.

Sen är det väl samtidigt väldigt sällan man hör någon som har tagit ett blancolån genom Handelsbanken...

Jag har varit kund hos Handelsbanken hela mitt liv, gick till dem för att söka ett samlingslån på mitt lokala bankkontor men fick blankt nej, de lånar inte ut pengar utan säkerhet. De hänvisade mig till Lendo.

Detta var ju inte bra!! De var ju min plan B.. :/

Jag har varit kund hos Handelsbanken hela mitt liv, gick till dem för att söka ett samlingslån på mitt lokala bankkontor men fick blankt nej, de lånar inte ut pengar utan säkerhet. De hänvisade mig till Lendo.
Men vilket konstigt bemötande du fick! De lånar visst ut pengar utan säkerhet, det står till och med på deras sida. Dock så är de väl petiga kanske, men det var ett felaktigt svar de gav dig.

Näää & de e sannerligen inget man bör vara stolt över heller :oops:, men någon procent lär dom väll få tillbaks via skuldsaneringen iallafall... :rolleyes:
Hela situationen kunde sett annorlunda ut om de väntat tre veckor på att skicka till inkasso som de lovade att inte göra.
Då hade jag inte släppt allt. Lindorff/Lowell krav på avbetalning på sex månader gick heller inte att möta.
Är inte stolt, det känns hemskt men jag har förlikat mig med det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp