Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Remember avslag, Blr så j*vla förbannad!!

Fyfan vad arg jag blir på remember, 2 gånger har dem erbjudit mig lån genom lendo och sedan gett avslag!
Första gången på 80 000, fick jag låneerbjudande och sedan avslag.
Sedan sökte jag genom lendo igen på ett lägre belopp och dem ger mig ett låneerbjudande igen och idag fick jag avslag!
Jävla idioter!

Fyfan vad arg jag blir på remember, 2 gånger har dem erbjudit mig lån genom lendo och sedan gett avslag!
Första gången på 80 000, fick jag låneerbjudande och sedan avslag.
Sedan sökte jag genom lendo igen på ett lägre belopp och dem ger mig ett låneerbjudande igen och idag fick jag avslag!
Jävla idioter!

Vad gav dem för anledning?

hej jag trodde att det var klart via lendo
har du inte fått någon återkoppling till avslagen?

jag fick ett helt ok erbjudande från remember via freedom finance

så det är alltså inte helt säkert att det kommer att gå igenom? vad säger förmedlaren om detta för de har ju fått uc och annat

usch nu blev jag riktigt nervös. remeber var de enda som gav mig full summa, övriga lägre men bättre ränta... behöver dock så mycket som möjligt

hur snart fick du avslaget?

Också nyfiken, vad anger de för orsak till avslag? Har du ringt och pratat med dem? Ifall du angivit belopp i ansökan som avviker stort från innehåll i UC så kan de neka lån, när de granskar, hoppas ni kommer fram till någon lösning!

hej jag trodde att det var klart via lendo
har du inte fått någon återkoppling till avslagen?

jag fick ett helt ok erbjudande från remember via freedom finance

så det är alltså inte helt säkert att det kommer att gå igenom? vad säger förmedlaren om detta för de har ju fått uc och annat

usch nu blev jag riktigt nervös. remeber var de enda som gav mig full summa, övriga lägre men bättre ränta... behöver dock så mycket som möjligt

hur snart fick du avslaget?

Hur gick det för dig?

Och Du som fick avslag. Fick du mail om att lånet var beviljat och avslag efter det? Eller avslag direkt efter signeringen?

För mig gick det perfekt, se andra tråden, firade med lite gott vin o köttbit igår. Aldrig mer ett jädra sms från onea/vivus...lycka!

För mig gick det perfekt, se andra tråden, firade med lite gott vin o köttbit igår. Aldrig mer ett jädra sms från onea/vivus...lycka!

Och idag är det min tur! Lycka ja! Obeskrivlig lycka :) Önskar vissa aktörer borde kunna förbjudas att hålla på med sitt utnyttjande av människor som hamnat i risig sits. Upplägget är nästan att göra folk "ägda" och livegna.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp