Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rekommenderat brev Nordax?

Om jag inte hämtar ut brevet skickar dom en delgivningsman med brevet då? Jag vill att lånet ska sägas upp sen gå till kronofogden osv. Måste jag hämta ut brevet eller hur funkar det? Varför skickar dom inte bara meddelande genom kivra eller nåt sånt?

Det är en möjlighet

Hämta brevet bara så slipper du fundera?

Det är en möjlighet

Hämta brevet bara så slipper du fundera?
Håller med, om man nu vill att det ska sägas upp så hämta bara ut skiten. Blir ju lite motsägelsefullt att vilja ha det uppsagt men inte hämta ut brevet samtidigt som man inte vill att en delgivningsman ska komma hem eller till jobbet att söka en.

De privata delgivarna är ofta mer på också..

Om jag inte hämtar ut brevet skickar dom en delgivningsman med brevet då? Jag vill att lånet ska sägas upp sen gå till kronofogden osv. Måste jag hämta ut brevet eller hur funkar det? Varför skickar dom inte bara meddelande genom kivra eller nåt sånt?
Har också fått rek. från Nordax, hämtade aldrig ut det och ingenting hände. Fick en påminnelse från posten och sen går ju brevet tillbaka till avsändaren. Mitt lån fortsatte sedan vidare i processen mot KFM. Tror du kan vara lugn om du struntar i att hämta det...

Har också fått rek. från Nordax, hämtade aldrig ut det och ingenting hände. Fick en påminnelse från posten och sen går ju brevet tillbaka till avsändaren. Mitt lån fortsatte sedan vidare i processen mot KFM. Tror du kan vara lugn om du struntar i att hämta det...
Tack snälla. Det är inte kul att hämta det då jag inte vet vad som visas utanpå. Därför känns det jobbigt att hämta det. Skulle vara skönt att slippa hämta ut det

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp