Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rekommenderat brev Nordax?

Jag har fått ett rekommenderat brev från nordax bank. Någon som fått det tidigare? Och vad händer om jag inte hämtar ut det?

Får man fråga varför du är nervös över att hämta ut det?

Jag har fått ett rekommenderat brev från nordax bank. Någon som fått det tidigare? Och vad händer om jag inte hämtar ut det?
Uppsägning av ditt lån. Nordax skickar det rekommenderat. Betalar du ikapp är det lugnt och du behöver inte hämta ut brevet.

Nästa steg skulle kunna vara delgivningsman

De säger upp lånet ändå. Det skjuts inte upp för att du inte hämtar brevet.
Nej det vill jag inte heller jag vill ju att det ska säjas upp och vidare till kronofogden. Jag vill ju bara inte att dom kommer hem till mig med brevet.

Nästa steg skulle kunna vara delgivningsman
Om jag inte hämtar ut brevet skickar dom en delgivningsman med brevet då? Jag vill att lånet ska sägas upp sen gå till kronofogden osv. Måste jag hämta ut brevet eller hur funkar det? Varför skickar dom inte bara meddelande genom kivra eller nåt sånt?

När dem skickar och sen hämtar ut brevet så kan du sen inte hävda att "brevet kom inte på posten" om dem hade skickat vanligt tror det är anledningen till att dem skickar rekomenderat

Du behöver inte hämta ut brevet men kanske du kan göra det ändå sedan sägs upp krediten ändå och du får brev från kfm så småningom.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp