Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Rekommenderat brev, inledande skuldsanering

Har fått ett rekommenderat brev från en bank ( skulden ska ingå i saneringen) , är väl bara att hämtar ut det eller? Skulle det kunna vara nått om uppsägning av lånet, om nån fått nått liknande?

Ve
Har fått ett rekommenderat brev från en bank ( skulden ska ingå i saneringen) , är väl bara att hämtar ut det eller? Skulle det kunna vara nått om uppsägning av lånet, om nån fått nått liknande?
Vet att Ferratum brukar skicka rekommenderat

Att inte hämta ut kan det inte komma något bra ur

Att inte hämta ut kan det inte komma något bra ur
Beror på vad det gäller. Jag hämtade aldrig ut breven fr Ferratum som de skickade vid två tillfällen. Betalade istället skulden och sen var det bara att låna igen. Det som inte är bra kan ev vara att de verkar ha spärrat mig så jag får aldrig erbjudande om höjning, 1000 kr är max för mig att låna men å andra sidan ser jag det som ngt positivt då deras kredit är fruktansvärt dyr.

Beror på vad det gäller. Jag hämtade aldrig ut breven fr Ferratum som de skickade vid två tillfällen. Betalade istället skulden och sen var det bara att låna igen. Det som inte är bra kan ev vara att de verkar ha spärrat mig så jag får aldrig erbjudande om höjning, 1000 kr är max för mig att låna men å andra sidan ser jag det som ngt positivt då deras kredit är fruktansvärt dyr.

Det kommer nog inget erbjudande om nya lån efter inledande skuldsanering.

Att inte hämta ut kan det inte komma något bra ur.

Jag hämtade ut något och några andra inte.
Är meddelande om att lånen sagts upp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp