Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Rek brev fr Svea Ekonomi?

Har fått en avi för att hämta ut brev, det står att det är fr Svea Ekonomi?? Har aldrig tidigare fått rek brev fr finans institut? Vad kan det gälla? Har nyligen fått en avbetalningsplan hos Svea inkasso men det kom med vanlig post??

Har fått en avi för att hämta ut brev, det står att det är fr Svea Ekonomi?? Har aldrig tidigare fått rek brev fr finans institut? Vad kan det gälla? Har nyligen fått en avbetalningsplan hos Svea inkasso men det kom med vanlig post??

Det kan vara ett lån du ligger efter med, där Svea Ekonomi sköter faktureringen?

Det kan vara ett lån du ligger efter med, där Svea Ekonomi sköter faktureringen?
Det kan stämma, det finns ett sådant lån som jag bad långivaren skicka till Svea då jag inte klarar av att betala 5000 kr i månaden för bara det lånet men jag fick en avbetalningsplan från Svea Inkasso väldigt snabbt.

Men då måste det vara om samma lån. Onödigt att skicka rek

Det kan stämma, det finns ett sådant lån som jag bad långivaren skicka till Svea då jag inte klarar av att betala 5000 kr i månaden för bara det lånet men jag fick en avbetalningsplan från Svea Inkasso väldigt snabbt.

Men då måste det vara om samma lån. Onödigt att skicka rek

Det kan vara så att denna skickades ut innan du hann ta kontakt med dom. Hur som helst, ring dom, så är du på den säkra sidan.

Kan vara ett preskriptionaavbrott man vill säkerställa. Men har du en plan är varje betalning ett avbrott.. men men. Dom kanske vill ha det ordentligt

Hämtade du ut brevet @Myra ? Jag har idag fått ett rek brev från Svea Bank så är ju lite nyfiken på vad de vill?

Hämtade du ut brevet @Myra ? Jag har idag fått ett rek brev från Svea Bank så är ju lite nyfiken på vad de vill?
Du, det minns jag inte alls faktiskt, har varit så mkt med alla lån hit och dit sen jag skrev detta 2018!
Det jag minns att Ferratum skickade ut rec men det hämtade jag aldrig ut utan bara betalade.

Vad står det om du loggar in på minasidor hos Svea? Hittar du ngt där som kan ge ledtråd.
Har du någrot lån/kredit som du ligger efter med och som du vet ligger hos Svea eller skickas till Svea inkasso?

Du, det minns jag inte alls faktiskt, har varit så mkt med alla lån hit och dit sen jag skrev detta 2018!
Det jag minns att Ferratum skickade ut rec men det hämtade jag aldrig ut utan bara betalade.

Vad står det om du loggar in på minasidor hos Svea? Hittar du ngt där som kan ge ledtråd.
Har du någrot lån/kredit som du ligger efter med och som du vet ligger hos Svea eller skickas till Svea inkasso?
Ska logga in på Svea. Tänkte även på vad som händer om jag inte hämtar brevet.

Ska logga in på Svea. Tänkte även på vad som händer om jag inte hämtar brevet.
Tror inte det kommer hända så mkt. Brevet kommer gå tillbaka till avsändaren/Svea.
Sen kommer de antagligen skicka ett nytt eller försöka kontakta dig på annat sätt.

fick du en avi i brevlådan om att hämta rec?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp