Jag vill absolut inte racka ner på Nystart men eftersom hon tagit lån i sin mans namn och det har polisanmälts så finns det väl en brottsmisstanke vad gällande det det var så jag tänkte.Kan inte tänka mig att inkassobolag får ut något från belastnings eller misstankeregistret..
Jag kan tänka mig att dom kanske kollar lite folkbokföringsuppgifter, fordonsregister och sånt, för att se om man tycker att kronofogdens bedömning är korrekt.
Jag vill absolut inte racka ner på Nystart men eftersom hon tagit lån i sin mans namn och det har polisanmälts så finns det väl en brottsmisstanke vad gällande det det var så jag tänkte.
Gothia har inte skickat till KF ännu? De skulle kolla 4 gånger om året och om mina förutsättningar förändrades så skulle de skicka till KF?Kan inte tänka mig att inkassobolag får ut något från belastnings eller misstankeregistret..
Jag kan tänka mig att dom kanske kollar lite folkbokföringsuppgifter, fordonsregister och sånt, för att se om man tycker att kronofogdens bedömning är korrekt.
Detta står i mitt namn och än finns jag inte i några såna register. Har heller inget pågående i någon tingsrätt.Jag vill absolut inte racka ner på Nystart men eftersom hon tagit lån i sin mans namn och det har polisanmälts så finns det väl en brottsmisstanke vad gällande det det var så jag tänkte.