Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Refino, något ni vet något om?

Jag såg att dem hjälper även fast man har betalningsanmärkningar och skulder hos KFM.
En kille ska ringa mig om en stund och prata, tänkte bara höra om någon har erfarenheter av dom?

Jag fick samma men krävde medsökande samt satte upp en typ av försäkring som kostade 1700:- första månaden? Sa ingenting om det i telefonen.
Antar de tog ut årsavgift annars är det ju något skumt.

Den här typen av aktörer ska man hålla sig borta från om man kan skaffa fram en borgensman. Då är det bättre att denne söker lånet ensam hos en seriös bank. Sedan skriver man ett skuldebrev sinsemellan.

Den här typen av aktörer ska man hålla sig borta från om man kan skaffa fram en borgensman. Då är det bättre att denne söker lånet ensam hos en seriös bank. Sedan skriver man ett skuldebrev
Hur menar du? Jag är i ett svart hål typ och kan inte krypa upp. Så försöker med allt

Dom är inte seriösa, har gått igenom det med dom redan, preliminärt godkänt sen samtal hittar dem minsta lilla anledning för att neka eller begära borgensman. Dom fokuserar mer på att försöka sälja in försäkring till dig än att ge lån tyvärr

Detta är väl bara en förmedlare? Kan ju likaväl gå via Lendo.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp