Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Redovisning inkomst

Hittade ingen lämplig konversation att lägga in min ”fråga” i. Nu ska man redovisa inkomst t KFM igen. Kollar inte KFM lön o ersättningar med tex arbetsgivare /FK o andra myndigheter när man ändå har en pågående utmätning? Då får KFM korrekta uppgifter som är desamma jag kommer att lämna ….Förstår inte vitsen att redovisa då. Hyran är väl nån hundring mer…

De kollar sällan hyran, de kollar sällan dina utgifter för läkemedel och dylikt.
Sen har du ju möjligheten att ange även sidoinkomster så att de kan utmäta även dem, så att du inte har några hundringar över att unna dig något för.

De kollar sällan hyran, de kollar sällan dina utgifter för läkemedel och dylikt.
Sen har du ju möjligheten att ange även sidoinkomster så att de kan utmäta även dem, så att du inte har några hundringar över att unna dig något för.
Det ingår nåt belopp om 292 kr för läkemedel tror jag. Sedan busskort. Sidoinkomster har jag inte men eftersom jag har delvis sjukpenning så tycker KFM att det räknas som sidoinkomst..Men de mäter bara ut på lönen…

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp